vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Attityder....

Skrivet 2010-07-28 @ 18:38:56
Det finns vissa människor som har så hemska attityd så att man bara vill spy på dom... Egentligen är de inte värda omvärldens reaktioner, fast ibland kan man inte låta bli att fundera hur dessa personer egentligen är funtade!? Jag brukar inte ha svårt att respektera andra människor, men det finns en gräns för mig med tydligen... hahaha!

Nog om detta... imorgon är begravningen för lilla Alex. Vi ska inte dit men mamma o pappa åker ner. Vi skickar våra kondoleanser genom dom. Usch va tragiskt det kan bli ibland. Frågan varför är en komplicerad tankenöt, som vi aldrig riktigt kan få svar på varför. Men mina tankar går till alla berörda nere i Vänersborg/Trollhättan imorgon förmiddag!


SOV GOTT FINA ALEX!

Förövrigt så är jag sjuk!! Jättesjuk! Så sjuk så att jag i princip inte orkar nått... vet faktiskt inte när jag var så förkyld sist. Men jg var hemma och vbbade förra veckan så jag antar att det är Olivia som smittat mig. Får se till att vara hemma imorgon från jobbet så att jag inte smittar ner våra boende med detta... inte så kul för dom precis! Om jag upplever det som hur jobbigt som helst så antar jag att det vore hemskt för de gamla och sjuka att få detta. De vill jag absolut inte!! Mamma o pappa tog Olivia förut så att jag fick lägga mig, om ni visste va skönt det var!! Nu är Stefn o Olivia till affären för att köpa ingredienser till hemma gjord pizza. Vi blev inspirerade av pizzabagaren T igår... eller var det iförrgår? Gud vilket minne man har! Så ikväll blir det mys med mina underbara... :-)

Tänkte förestens försöka mig på att baka bullar nån dag... nån som har ett bra recept. Vill inte baka kanelbullar!! Nått riktigt smaskigt ska det va! :-) Har ju snart semester oxå, så då passar det bra. Kom med förslag vet ja.

Snart åker vi till Turkiet/Side!! Ska bli så skönt! Det  blev det hotellet jag skrev om sist här på bloggen. Ska bli göttigt.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen så får vi se om man piggnar till lite kanske med hjälp av Ipren, Rinexin och nässpray! Ha det så fint alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback