vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

En klump i magen...

Skrivet 2010-07-16 @ 21:49:53
Idag när jag kom hem med bilen på rasten fick jag höra något så fruktansvärt tragiskt som har hänt tidigt idag på morgonen... :-( Usch det var så himla hemskt så min första reaktion var att jag blev illamående och ville spy...

Jag tänker inte skriva ännu vad som hänt, utav respekt för inblandade. Det finns gränser för vad som skrivs i bloggar tycker jag... Men jag vill att de som det berör ska veta att dom finns i våra tankar och jag hoppas att dom på något sätt ska orka sig igenom denna fruktansvärda tid som dom har framför sig.



Ni finns i våra tankar...

Imorgon ska vi i allafall försöka oss på att ha det lite trevligt i goda vänners sällskap! Fast det känns lite konstigt att "festa" till det nu, men detta har varit bestämt sedan länge. Så vi hoppas att ovädret som ska komma hit drar undan och förbi snabbt så att Skruvstad parken är torr och fin imorgon kväll (vi håller tummarna).

Nu ska jag sätta mig i soffan brevid gubben... Ha en fin kväll allesammans!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback