vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Jobb...

Skrivet 2010-07-20 @ 12:50:30
Ska iväg till jobbet snart... Känns helt ok. Olivia hade feber igår kväll men nu på morgonen hade hon pyttelite, nästan ingen alls. Men enligt de nya reglerna i kommunen så måste hon vara hemma imorgon med, så då får det bli att vabba imorgon med. Igår var jag hemma och vabbade. Idag funkar det ändå, eftersom Stefan jobbar till 14 och är hemma strax därefter, så kvällen kan jag ta idag. Men imorgon får jag bli hemma igen, känns sådär får jag erkänna nu när det inte finns en enda vikarie att få ut. Hopplöst!! Men vad gör man när ens barn är sjukt?

Var till Suss och Leif förut och gav dom lite tårta från igår. Stefan fyllde ju 35 år igår.... min lille gubbe :-) Men vi hade inget större kalas, det var bara svärföräldrarna som kom. Tycker att det är bättre att koncentrera sig på barnen nu istället.

Nä, nu ska jag göra lite innan jag ska iväg!!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback