vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Penicillin...

Skrivet 2010-07-15 @ 13:42:59
Fy f-n säger jag bara! :-( Har fått problem med en visdomstand, så nu äts det penicillin för fulla muggar!! Men skönt att det verkar hjälpa, för igår och i förrgår trodde jag ärligt att jag skulle svimma så ont gjorde det. Har inte orkat äta knappt, men idag så känns det mycket bättre!! Fick åka från jobbet akut igår fast jag var till tandläkaren redan på tisdag. Men jag var tvungen att ringa igår för det hjälpte inte med att spola tydligen. Så nu äter jag PC * 3 i 10dgr! Härligt!! Var lite orolig att jag inte skulle komma iväg till parken till lördagen. Men det ordnade ju upp sig! Hihi!!

Nu ska jag till jobbet!!

Hej på er :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback