vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Semester...

Skrivet 2010-07-31 @ 12:37:15
Nu har jag semester!!! Hihihi!! Såå gött! Idag ska jag inleda semestern med att städa, så kan man sätta sig framför teven med la familia ikväll och bara njuta av livet. Inga fel...

Min förkylning börjar bli lite bättre, fast nu börjar bihålorna spöka igen... så nu blir det nässpray och Rinexin ett tag framöver. Kan lova att det är ingen höjdare att flyga med bihåleproblem... har gjort det en gng och då trodde jag huvudet skulle sprängas...

Stefan har jobbat natt och skulle oxå påbörja sin semester när han vaknade idag, fast då ringde de från jobbet och sa att någon slagit hål i båten och då får såklart min älskling ut för att reda upp det hela... :-) Så kan det gå. Men ingen fara kära läsare, hålet var inte så stort att båten sjönk i alla falll :-) Olivia är hos Lina och leker, så nu ska jag passa på att städa vidare efter att jag slängt i mig en kopp kaffe.

Ha en jättefin dag allesammans så kanske vi hörs senare!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback