vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Till en fin liten pojke...

Skrivet 2010-07-19 @ 12:01:07


Denna fina låt vill jag spela för Alex och hans närmaste...

Alex var en jättefin blond liten sprallig pojke som endast blev 7 år gammal... en fruktansvärd tragisk olycka tog hans lilla fina liv fredagen den 16 augusti 2010. När min bror ringde och berättade det för oss så trodde jag att mitt hjärta skulle brista. Min spontana känsla var att jag blev illamående och ville spy... det är så fruktansvärt tragiskt för alla inblandade så det går inte att sätta ord på det hela...

Jag önskar och hoppas att Alex mamma och pappa kommer att kunna se tillbaka på sin son med en uppfyllande känsla av glädje och tacksamhet för den tid de fick med honom, men vägen dit är säkerligen lång. Först kommer en tid av bearbetning och sorg, blandat med ilska och uppgivenhet och frågor som varför? Men det måste få ta sin tid...

Till alla närmast sörjande vill jag bara säga: Ta hand om er i denna svåra tid och släpp loss era känslor... Vi finns här och tänker på er.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback