vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Om man super i smyg....

Skrivet 2010-05-09 @ 21:10:21
Är man hemlighetsfull då? Hahaha! Ja va ska man säga?

Idag har det blivit mer gjort på altanen :-) Min man är att en händig man han!

Sen blev det en cykeltur med Olivia, efter det mer greja på altanen. Sen in och ta hand om tvätt... IGEN! Förbaskade sat-tyg det där... Imorgon är det universitetet som gäller. La Grand finale för detta läsår nu. Trodde aldrig jag skulle se fram emot att jobba så mycket som jag gör nu.

Idag har jag lagt i högsta växeln när det de SISTA KILONA!! Typ 3 kilo så ska jag vara klar!
Så vi får se om det kan tänkas vara klart till kursslut... alltså om ca 5 veckor... Håll tummarna!

Nu ska jag slappa!

God natt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback