vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Så mycket man borde göra!

Skrivet 2010-05-09 @ 13:23:08
Ja gud va saker jag BORDE göra... men jag orkar inte :-)
Lika bra det då, fast tvättberget är snart borta i alla fall... fast då återstår ju strykberget sen! Absolut det värsta som finns att stryka tvätt, eller vad säger ni? Skulle vilja bli färdig med altanmålningen också, så det får nog bli det sen. Men i eftermiddag har jag lovat Ia att ta en cykeltur med henne. Hon vill cykla på mammas cykel säger hon, ,med andra ord sitta i stolen där bak .

Fast egentligen är det ju inte MIN cykel, utan svärmors... ni vet ingen som har en begagnad cykel till salu? Skulle verkligen vilja ha en egen typ. Så man slipper ha att man lånar en cykel hängandes över sig. Den ska dock vara BILLIG!! Finns så mycket annat jag hellre lägger pengar på än en cykel... :-)

Skulle behöva skumma igenom nästa kurs kurslitteratur också, men jag skiter i det idag. Den börjar ju inte förens imorgon ju. Ska bli gött med lite läsuppehåll över sommaren. Men jag kan inte fatta att vi redan läst ett helt läsår!! Fatta vad fort tiden går... Så i Juni har JAG tagit 60 hp. Inte illa pinkat för mig. Då återstår bara 120 hp så är jag färdig och har förhoppningsvis en filosofie kandidatexamen i PSYKOLOGI. Det ni!

Tittade på YRROL igår på teven. Vad ska man säga? :-) Hur i hela friden lyckas man komma på ett sånt manus? Hahaha! Klockrent!

Fastna för en replik som lyder så här:

"Man ska inte TÄNKA på det som varit, man ska inte SE innåt, utan man ska gå framåt!"
Hur ska man tolka det? Tycker att det är på både gott och ont! Finns fördelar med allt, men också nackdelar!

Nä, nu ska jag ta tvättfan som väntar på mig igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback