vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

När katten är borta...

Skrivet 2010-11-19 @ 21:51:36

... dansar RÅTTORNA på bordet!



Ja, eftersom jag bestämt mig för att börja blogga igen så är det v'l lika bra att jag ligger i när det gäller antal blogginlägg på en dag då :-)

Rubriken handlar om R E S P E K T! En del vet visst inte vad det betyder? Vissa hade redan börjat att sjunka i mina ögon, men nu föll de pladask. Sorgligt hur vi människor är egentligen!

Men jag vet vad jag tycker i alla fall.... finns inga ord för respektlösa människor.

Ville bara flika in med detta så här på kvällskvisten :-)... Annars mår JAG bra!

Kram på er (respektfulla) människor!

/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback