vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Min man=händig man :-)

Skrivet 2010-05-08 @ 22:21:33
Vet att jag är URKASS på att uppdatera bloggen... :-( Men jag ska försöka att bättra mig. Jag tycks alltid hålla på med något nu för tiden, vet inte ens vad det är på teven på kvällarna... Men jag/vi får i allafall mycket gjort om dagarna. Vårt senaste projekt hör hemma har ju varit att bygga på altanen med en liten uteplats också... och nu är det snart färdigt! :-)

Stefan har snickrat som bara den, så nu är det inte så mycket kvar faktiskt. Det ska på lite kors på staketet och lite finslip här och där. Sen ska jag fortsätta att måla. Har hunnit med en del i allafall. Det har ju varit lite regn emellanåt, så jag har inte vågat att slänga på någon färg ifall den skulle regna bort igen. det vore ju inte så homla kul. Vi ska också öppna upp från altanen ut till uteplatsen... Men här kommer lite bilder som jag lovat så länge... Titta och njut, men kom ihåg att den är ju inte färdig än...



Ska bli gött att kunna sitta och sola utan att varendra granne ska se på en, dessutom så blir det ett vindskydd som inte är helt fel. Uhhh va varm det ska bli där på sommaren, men nu på våren och hösten kommer det att bli jätteskönt.

Bäst jag lägger upp en bild på hantverkaren oxå... BILDBEVIS!



Nä, nu ska jag in i duschen! Natti natti på er!

Kram

Kommentarer
Postat av: annica branting

vilken fin uteplats. duktiga ni är!

2010-05-09 @ 09:48:19
URL: http://familjenbranting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback