vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Ny textstil bara för din skull... :-)

Skrivet 2010-02-02 @ 16:03:28
Fick en kommentar om att min blogg var fin och rolig att följa, men att texten var svårläst. Jag tar till mig och rättar nu till detta! :-) Tack för kommentaren! Jag kan ju inte veta om ni som läser bloggen inget säger... Bra!

Vilka är ni som följer bloggen? Ge er till känna kära läsare! Vore trevligt att veta...

Nu ska jag göra mat, har precis kommit hem efter att ha hämtat snuttan på dagis, eller skolan menar jag såklart, får absolut INTE säga dagis ibland enligt henne. Stark vilja där. Dessutom kan jag känna att jag absolut har fått för mina synder ibland. Uhhhh, för 3 års trots! Men peppar peppar, nu är hon relativt snäll igen. Bara att njuta utav detta.

Jag skriver mer ikväll!

Häj!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag är en av dom:)

2010-02-02 @ 16:52:10
Postat av: Linda

Jag läser... läser du min ;)?

Kram!

2010-02-02 @ 20:09:59
URL: http://hemmahosmini.blogg.se/
Postat av: Anita

Halojsen gumman :-)

Jag är också en av de som läser din blogg :-) .

Sa att jag skulle ringa i dag men tar det i morgon. Det var inte så många i klassen i dag. Vi hade ett lite grupparbet i tvärgrupp...roligt var det :-).

Kram på dig

2010-02-02 @ 20:44:50
URL: http://spirella.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag brukar kika in och läsa lite då och då. :)

2010-02-07 @ 18:38:52
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Maritha

hej linda, det är första dagen jag läser din blogg,det faktiskt var så här att jag pratatde med ingela olsson noord, vi pratade om sjukdomar,så tyckte hon att jag skulle läsa maries blogg. och det var där jag fann din oxå.det var både glädjande å sorgligt att läsa maries blogg, och din var det oxå. varför jag börja läsa var väl att jag nämde för ingela om min tjejs klasskompis som har blodcanser och är 13år. och min kompis som jag har följt med glädje å mycke tårar, med hennes cancer, som jag säger är en jävla sjukdom. jag är väl lite som du du, lever mig in i andras bekymmer, för tänk när någon gammal dör, så har jag ju väldigt lätt till tårar, å ta hand om anhöriga då är inte lätt, så jag får väl säga som dig. jag får ta mig i kragen å bättra mig. du har mycke bra att komma med. så jag kommer nog att läsa mer i din blogg. hoppsan nu har jag allt skrivit mycke, ´du kanske tycker att det blev för mycke. men ha dä så gött kramelikram Maritha Sköld

2010-03-05 @ 00:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback