vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."
Nu har Lina varit här hela dagen och de små busfröna har lekt och "fightas" om vartannat... :-) Men visst hör det till. Det är ju på så sätt de lär sig vad som är rätt o fel här i livet. Att man kan vara vänner fast man "kivas" ibland. Jag sa till Olivia att hon skulle säga förlåt till Lina efter att hon dummat sig mot henne, och tänka sig - detta gjorde hon!

- Förlåt Lina... Sa hon med gråten i halsen. Sen kramades dom. Efter det var det full fart igen! De är för söta.
Lina ville gå ut nu på eftermiddagen men jag sa att Ia börjar att bli förkyld (skulle inte bli förvånad om febern kommer ikväll), så det vore bra om dom stannade inne istället. Det gjorde dom, men sen längtade att Lina hem..

Jag sa till Olivia att hon skulle vila en stund och titta på Disneychannel, och jag kan säga att detta var hon inte trögbedd om. Efter lite mellanmål och frukt så somna hon gott... Men nu hör jag att hostan börjar, så det blir nog en lång natt i natt. Men va gör det? Inget alls, för det är inte jag eller Stefan som tycker det är jobbigt, för det är Olivia som det kommer att bli jobbigt för :-(. Får nog börja med host medicinen imorgon igen. Jag är trött på dessa förkylningar som far runt nu, jag vill ha sommar o sol så att man kan vara ute och bara njuta...

Har precis stekt lite kött som nu står på kokning, till det blir det potatis, sås och broccoli! Gött!! Ska åka och hämta älsklingen sen vid 18 snåret. Sen blir det som så många anra uttrycker sig - LÖRDAGSMYS!

Jag har fått en del förfrågningar här på bloggen om hur jag lyckats att gå ner så mycket i vikt, jag kan säga att jag INTE gjort en Gastric Bypass, som en del verkar tro... Men jag skriver om detta en annan gång. Men med sunt förnutf och lite jävlar anamma kan man gå hur långt som helst har jag märkt!

Ha en fin Lördag! Kram till er bloggläsare!


Kommentarer
Postat av: Milla

Är det någon som tror att du gjort en Gastric Bypass för att du gått ner så mycket i vikt? Mäh. Det är ju inte nödvändigt att man gjort det bara för att man lyckats bli av med kilon. Ibland behövs bara massa viljestyrka, bra karaktär och jävlaranamma! Ska bli kul att höra dur du lyckats! :)

2010-03-21 @ 17:32:39
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback