vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Idag ska jag bli färdig!

Skrivet 2010-05-04 @ 10:04:23
Idag ska jag försöka att skriva färdig tentan! Jag bara måste! Kan inte fatta varför jag ska vara så seg? Känner att det ska bli väldans gött att slippa läsa under sommaren, vila hjärnan lite. Men till hösten kommer vi att läsa lite intressantare saker, nämligen psykiska sjukdomar 1 o 2 och jag tror det var droger o missbruk. Ska bli intressant!

Stefan har snickrat och haft sig på altan bygget, det kommer att  bli såååå himla bra när han blir färdig.... OM han blir färdig. Skulle vilja att det var klart igår typ :-) Men sån är jag! Får jag för mig nått så ska det göras på en gång, typiskt mig.

Igår var jag och jobbade! Gissa om det var skönt för omväxlingens skull! Kul att få träffa arbetskamraterna igen, jag har faktiskt saknat dom. "Min" farbror som jag är kontaktperson åt blev så glad så när jag kom och gästspelade lite. De sa att han pratat som bara den om mg och undrat när jag är tillbaka igen. Det värmer minsann att man är saknad emellanåt :-) Men snart är jag tillbaka för fullt igen.



Nä, nu sk ajag skriva färdigt tentan! Kaffekokaren laddad till bredden... Ha en fin dag allesammans så återkommer jag kanske senare... Eventuellt med lite bilder från ltanen :-) Den som lever får se....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback