vossarinnan

"Att ta det första steget, är den viktigaste delen av varje upptäcksfärd, och utan tvekan det mest betydelsefulla...."

Väderprognos?

Skrivet 2010-05-05 @ 10:23:10
Sitter och funderar på om John Polman var bättre än dagens vädernissar på teven? Jag tror bannemej det! :-) För idag har de väldans svårt att spå vilket väder det ska bli. Igår skulle det ha ösregnat hela dagen, det gjorde det INTE. Idag skulle det också ha regnat, det gör det inte än! Men vi får väl se.

Funderar på om hjag ska ta mej en tur till Borgvik, Stefan o pappa är där o grejar vid fotbollsplan. Får  nog bli en tur dit sen, det är så skönt att bara sitta där o dricka lite kaffe. Jag tror inte att jag skulle överleva utan mitt kaffe... :-)

Vilket meningslös blogginlägg detta blev... men jag skriver kanske mer sen då!

Just det! JAG ÄR FÄRDIG MED TENTAN!!! JIPPIE! S imorgon ska jag lämna in den, för jag hinner inte på fredag för då ska jag med Marie till Huddinge på 3 månaders kontrollen. Ska bli spännande och se vad de säger :-)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback